.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سقوط خودروی 206 به دره 5 کشته برجای گذاشت

 بر اثر سقوط خودروی پژو 206 به دره در جاده کوهستانی آب‌پری شهرستان نور تمام پنج سرنشین خودرو که از یک خانواده بودند، جان خود را از دست دادند.
 
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس: شب گذشته خودروی پژو 206 که در مسیر کوهستانی شهرستان نور در حال تردد بود به دره سقوط کرد.

این حادثه در جاده آب‌پری شهر رویان رخ داد که بر اثر آن پنج سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با فارس به تشریح این حادثه پرداخت.

فرزاد بزرگی با اشاره به این‌که تماسی که با مرکز پیام اورژانس 115 مازندران درباره وقوع این حادثه دلخراش گرفته شد، ساعت 18:54 شب گذشته بود.

وی تصریح کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از پایگاه نور و رویان به محل حادثه که جاده‌ای کوهستانی بود، اعزام شد.

بزرگی عنوان کرد: به دلیل بارش برف و مشکلات تردد ناشی از لغزندگی جاده، آمبولانس‌های این مرکز نتوانستند تا محل حادثه بروند و به همین خاطر از هلال‌احمر کمک گرفته شد.

وی با بیان این‌که آمبولانس و تجهیزات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ابتدا دو کودک پنج و هشت ساله زنده از دره به بیرون کشیده شدند و سریعاً توسط هلال‌احمر به سمت آمبولانس‌های اورژانس راهی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به این‌که یکی از دو کودک، قبل از رسیدن به آمبولانس اورژانس 115 جان باخت، تصریح کرد: کودک دیگر نیز علی‌رغم این‌که زنده به اورژانس رسید، اما با توجه به نبض ضعیفی که داشت جان خود را از دست داد.

بزرگی ادامه داد: سه سرنشین دیگر خودرو که در هنگام سقوط، به دره پرت شدند، پدر و مادر و احتمالاً عموی این کودکان بودند که آن‌ها نیز جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای بیرون کشیدن سه حادثه دیده تا شب گذشته ادامه داشت.

/ ف 263


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.